دانلود سیو اخر بازی onimosha3
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سلام دوستان عزیز این بازی زیبا که مناسب برای نوجوانان و جوانان هستش رو میخوام براتون یکم توضیح بدم و در اخر سیو این بازی رو هم قرار دادم:) این توضیح از نظر من هستش و نسخه فارسی این بازی رو انجام دادم و انشالله اگه زنده بمونم نسخه فارسی رو هم اپ میکنم تا بتونید این بازی زیبا رو بازی کنید! اگه جایی رو اشتباه گفتم منو ببخشید چون دو سال پیش بازی کردم و کامل یادم نیس. در اول این بازی این مرد ژاپنی با لشگرش به یه کاخ حمله میکنه و بعد با یه مرد مبارزه میکنه و در اخر در زمان سفر میکنه و میاد به اینده در فرانسه که به شهر توسط شیاطین حمله شده و یه مردی رو نجات میده که با هم دوست میشن و مبارزاتی انجام میدن و میرن دنبال عامل این اتفاق که در راه پسر مرد فرانسوی و یک خانوم که بعدا باهاش ازدواج خواهد کرد وارد داستان میشن و یک نسخه از ژاپنی در قدیم و یک نسخه در اینده وجود خواهد داشت که با هم همکاری میکنن و در این بازی علاوه بر سلاح شمشیر و گرز و دو شمشیر و .... تفنگ هم وجود داره که خانوم استفاده میکنه و باید در بازی کنترل همه رو بگیرین.و سخت ترین مرحله هم گرفتاری در اتاق گاز هستش که باید رمزی که پسر فرانسوی میگه رو بزنید!تا فرانسوی راحت بشه و در اخرم اون خانوم و پسر رو از دست شیطان ازاد میکنید و به خوبی و خوشی تموم میشه:)من بازی رو 2 بار بازی کردم اگه مشکلی بود شاید بتونم کمکتون بکنم:)

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلـــــود 

رمز فایل:بدون رمز گرفته شده از سایت bngame (سایت قبلی من)




:: موضوعات مرتبط: بازی رایانه ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 647
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ناشناس
ت : پنج شنبه 2 دی 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی